Gå til innhold

Bare jeg som syns det er ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det faktisk er en del her inne som har så seksualiserte tanker om helt små barn at de ser på det å amme et barn på ett år som ekkelt og perverst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,ikke bare du =o)

Skrevet

HVA??? er det noen som syktes det er PERVERST å amme sitt EGET barn på ett år?????

Lurer virkelig på hva dere syntes om meg da som ammer to barn?? Ei på 6 uker og en på 13 månter... Jeg må jo være galen da..

det beste for barnet er å bli ammet så lenge som mulig (innenfor rimelighetens grenser da)

Skrevet

De som snakket om pedofili og incest snakket da om større barn, ikke helt små barn, og ingen har sagt det er ekkelt å amme et barn på 1 år.

Skrevet

hmmm.. eg syns ikke det.. eller, viss dei bretter frem puppen midt under eit selskap ( av erfaring) er det ikke direkte ekkelt, men ubehageligt.. tanta mi ammet til ungen var 3 år.. syns det passer seg best som hjemmekos.. men 1-2 år, er vell mangen som ammer da?!? ammer ikke selv, men er jo vertfall IKKE ekkelt da!

Skrevet

Må bare understreke at jeg ikke syns du er ekkel (HI her), er tvert i mot kjempeimponert over at du tandemammer :-) Reagerte bare på den andre tråden der flere av de som skrev inn i fullt alvor mente at det var ekkelt/perverst å amme etter at barnet var ett år.

Skrevet

Husker jeg så en dokumentar om ei dame i Danmark (tror jeg det var), hos amma gutten sin til han var 6-7 år. Da snakker vi ekkelt da! ;)

Skrevet

Hvis du leser den andre tråden vil du se at det allerede i hovedinnlegget blir sagt at det er ekkelt å amme barn på ett år...

Skrevet

Åja. Tolket det kun slik at hun syns det var ekkelt å amme store barn (uten å nevne alder) + over 1 år var unødvendig.

Men ingen kan da seriøst mene det plutselig blir ekkelt etter 1 år.

Skrevet

Pupper fikk vi for at vi skulle Amme våre barn, ikke for at vi skulle bruke dem som seksuell nytelse. så amming og sex har ingen sammenheng i mine øyne. det er i dagens samfunn blitt slik at pupper blir forbundet med sex, men helt ærlig talt, de er der som mat for babyene våre. hvorfor er det så ekkelt med barn på 3 som blir ammet? de er jo fortsatt små barn. tenk om kvinner i afrika ikke kunne amme sine barn etter 1 års alderen,,, da hadde mange barn sultet. å det bare fordi det ser så rart ut??? næh, takke meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...