Gå til innhold

Er det flere som meg her? Inspirert av et annet innlegg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 jenter og de er alle født på samme ukedag.... nemlig mandag. De var alle like lange født også eller skal jeg si korte hehehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om tre søstre som er født samme dato.

Skrevet

Jeg og søsteren min er født på minuttet samme tid på dagen :-)

Skrevet

oi det er spesielt:) Her har minste bursdag samme dag som min niese og mellomste har bursdag dagen før nevøen min. Svigers har litt å gjøre de dagene ja hehehe

Skrevet

jeg var på føden med ei som hadde 3 gutter med samme bursdag på samme dag.....

Skrevet

Min mor er veldig kry av akkurat det, har måttet vise fødselsattester til vantro venner når vi var små

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

En venninne av meg har tre barn som er født sånn her : 1.02.2001.2.02.2002 og 03.02.2003 :-) Kanskje ikke like spesielt som deg men ;)

Skrevet

hehehe hektiske dager der i februar da:) Praktisk med 1 voksenbursdag kanskje:)

Skrevet

Jeg og søsteren min er født i samme månder som mine jenter. Jeg som er eldst og min eldste er født samme måned. Min yngste og min søster som er yngst er født i samme mnd.

Både jeg og mamme synes det var litt spesielt.

Skrevet

Trollunge nr 1: Født 0213... Fødsel startet 0830. Født 8 februar.

Trollunge nr 2: Født 0013... Fødsel startet 0900. Født 3 februar.

Skrevet

Jeg er ikke så spesiell som deg, hehe;-)

Men søsteren min er født 14. januar i 1980.

Jeg fødte sønnen min 14. januar 2007, og da var han født 25 dager for tidlig.

Syns det er litt spesielt:-)

Skrevet

Koselig å ha bursdag på samme dag som tante da:)

Skrevet

Min brors sønn er født på mormors fødselsdag, min datter er født på morfars fødselsdag. Både mormor og morfar er døde, så mamma synes det er så flott at barnebarna tilfeldigvis kom på deres fødselsdager..

Skrevet

Datteren vår var født fredag den 13. Det var også fredag den 13 den dagen hun fylte 3 mnd - samme dag var hun også nøyaktig 13 uker. Og hun er det 13 oldebarnet på farmor sin side :)

Skrevet

Jeg og mamma er født på samme dato.. Men noe annet kan jeg nok ikke skryte på meg;)

Skrevet

Min sønn er født samme dato som min mor .:)

Og han ble døpt på 6 mnd dagen sin og satt til bords under middagen.Det er det ikke så mange dåps barn som gjør.:)

Skrevet

Min sønn er født 080800 kl 08(20)08. Han blir 8 år 08.08.08.

Skrevet

Begge barna mine er født første søndag i året.. :-) Selv om storebror har bursdag 9 januar ble han født første søndagen i 2005. Ble sånn siden 2004 var skuddår.

Kansje ikke så spesiellt, men morro lell! :-D

Skrevet

Begge mine er fredagsbarn! jeg er født på min mormors bursdag....

Skrevet

Begge mine er også fredagsbarn. Ellers så hadde jeg termin 21.okt med begge to. (men gutten kom 15 dager før, og snuppa 12 dager etter)

Skrevet

Jeg har det samme som deg Leader, jeg har tre jenter som alle ble født på en mandag. Nærmere bestemt natt til mandag.

De to eldste har vært nøyaktig like store på alle kontroller, de er nå 2 og 4 år. Minste er bare 1 mnd, men regner med at hun følger samme kurve ;)

Skrevet

Begge mine er født på en lørdag.

Var like lange, like mange cm rundt hodet, men minsten var 100 g tyngre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...