Glad_mor_85 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Var det det?? blir kjempe lei meg. trodde det bare var sesongavslutning??? og hvor ble det av Mike??? hjelp....
Glad_mor_85 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2008 Glem det,. kommer til høsten og ;0)
Musseknapp Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Så bra at det kommer til høsten igjen! Puh!!! Begynte å lure litt jeg også, for det virket så veeeldig avsluttende liksom... Og, ja, hvor ble det av MIKE??!
MrsMayer ♥ Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Spoiler for sesong 5: http://desperate-housewives.tripod.com/id3.html Det blir heldigvis ihvertfall 2 sesonger til:)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Mike var jo den diggeste av digge.. satser på det er hennes bror eller noe:P men skummelt dette.. lurer på om carlos har fått synet tilbake...
Edelweis Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 haha.. når jeg så programmet sammen med mine venninner i ste, så bare lo jeg fordi jeg syntes det var så tafatt et program. å da de falt i trappa sa jeg at nå fikk sikkert carlos synet tilbake fordi han ble slått så hardt i hodet.. hehe.. synes det blir litt drygent med så teite intriger jeg.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Det kommer ikke tilbake til høsten nei.. da er det Grey`s Anatomy.. Frustrerte fruer kommer nok igjen neste februar..sånn som det alltid gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå