Gå til innhold

Fruene innlegg 1


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hææææ? Ikke Mike?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i alle dager var han mannen der da??

Skrevet

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, gabby med to barn???

Skrevet

Akkurat det lurte jeg å på.. ????

Skrevet

det kommer vel flere episoder..???

dette var vel ikke aller siste??

Skrevet

det var noe kjent med han.. tror vi har sett han før..

Guud så spennende!!

Skrevet

ting skjer på 5 år vet dere! hehe..

Skrevet

Og så Gabby?!

Skrevet

Men, det er vel ikke finaly? Det kommer vel flere episoder?

Skrevet

What??!? lurer på hvem han fyren var...

 

de ungene til Gaby så ut til å være eldre enn 5 år, da...

 

Var dette siste episode ever?

Skrevet

Neste sesong er vel etter nyttår?!?

Skrevet

Fader, hvor lenge må vi lure på dette da?

Skrevet

De er i full gang med innspilling av nye episoder:-)

Skrevet

Fortsetter til høsten da 5 år etter mener jeg å ha lest et sted.. Kan jo hende de er adoptert de barna, de sleit jo med å få egne!

Skrevet

puh.. så da kommer det flere... ja, da kan jeg gå å legge meg...!

Skrevet

Æsj, ble skuffet av den slutten. Plutselig bare hoppe 5 år framover, vi "kjenner" jo ikke de karakterene de var blitt til da.. Kunne de ikke gjort det bedre enn det der?!

Skrevet

Hvor mange sesonger er det laget av fruene?

Har aldri sett på det på tv når det har gått, hehe. Men nå har jeg lastet ned en del og begynt å se på det, er kommet til episode 9 seosng 1. Har jeg mye igjen ? :o)

Skrevet

dette var s04e16-17:))

Skrevet

aha... har mange mange mange timer med fruene i vent emed andre ord

Skrevet

Jeg tror de barna til Gabby var surrogatbarna?

Tror ikke hun utenlandske mistet den gangen......

De kranglet jo så bysta føyk, og hun ble kastet ut av både heimen (og landet).

Om jeg da husker riktig......

Men hele Gabby var forandret da. Var jo skikkelig sjuskete i forhold til hva vi kjenner henne som.

 

Hvor ble det av Mike?! Han er vell den eneste som ikke var med ellers?

Skrevet

Men var ikke det han Adam som kysset Susan?

Skrevet

Æsj jeg fikk ikke sett i dag. Kan dere ikke fortelle hva som skjedde??

Skrevet

Nja, kanskje han måtte opereres etter å ha blitt så jult opp.

 

Forøvrig fikk jeg faktisk veldig sympati med Catherine, jeg som først trodde hun var en heks.

Skrevet

Adam? er ikke det han gynekologen da? Mannen til Katherine? Han susan kyssa var vel litt for ung til det, men er enig med at vi har sett han i en tidligere episode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...