♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hvem i alle dager var han mannen der da??
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 det kommer vel flere episoder..??? dette var vel ikke aller siste??
Tutekoppen Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 det var noe kjent med han.. tror vi har sett han før.. Guud så spennende!!
Loli Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Men, det er vel ikke finaly? Det kommer vel flere episoder?
Scorpiogi Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 What??!? lurer på hvem han fyren var... de ungene til Gaby så ut til å være eldre enn 5 år, da... Var dette siste episode ever?
Tutekoppen Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 De er i full gang med innspilling av nye episoder:-)
Frk. V *juli-11* Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Fortsetter til høsten da 5 år etter mener jeg å ha lest et sted.. Kan jo hende de er adoptert de barna, de sleit jo med å få egne!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 puh.. så da kommer det flere... ja, da kan jeg gå å legge meg...!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Æsj, ble skuffet av den slutten. Plutselig bare hoppe 5 år framover, vi "kjenner" jo ikke de karakterene de var blitt til da.. Kunne de ikke gjort det bedre enn det der?!
Blue Lady Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Hvor mange sesonger er det laget av fruene? Har aldri sett på det på tv når det har gått, hehe. Men nå har jeg lastet ned en del og begynt å se på det, er kommet til episode 9 seosng 1. Har jeg mye igjen ? )
Blue Lady Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 aha... har mange mange mange timer med fruene i vent emed andre ord
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tror de barna til Gabby var surrogatbarna? Tror ikke hun utenlandske mistet den gangen...... De kranglet jo så bysta føyk, og hun ble kastet ut av både heimen (og landet). Om jeg da husker riktig...... Men hele Gabby var forandret da. Var jo skikkelig sjuskete i forhold til hva vi kjenner henne som. Hvor ble det av Mike?! Han er vell den eneste som ikke var med ellers?
selma07 og engel Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 Men var ikke det han Adam som kysset Susan?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 3. juni 2008 #23 Skrevet 3. juni 2008 Æsj jeg fikk ikke sett i dag. Kan dere ikke fortelle hva som skjedde??
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #24 Skrevet 3. juni 2008 Nja, kanskje han måtte opereres etter å ha blitt så jult opp. Forøvrig fikk jeg faktisk veldig sympati med Catherine, jeg som først trodde hun var en heks.
Frk. V *juli-11* Skrevet 3. juni 2008 #25 Skrevet 3. juni 2008 Adam? er ikke det han gynekologen da? Mannen til Katherine? Han susan kyssa var vel litt for ung til det, men er enig med at vi har sett han i en tidligere episode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå