M*A*S*H* Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Ubehag men ikke direkte smerter. Tyngdefølelse - litt lett verk.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 som når en venter/får mensen.....
baima Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 noen som veit noe om hvor lenge det holder på. syns det minner veldig om menstruasjonssmerter til tider. avogtil mer vondt enn andre ganger. Usikker på hvor mye jeg bør bekymre meg over dette. er6 uker på vei
arian Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 jeg hadde daglig murringer fram til uke 12,det kunne være litt skremmende enkelte ganger men hvis man legger seg ned og slapper av så gir de seg.men man burde jo sette en smerte grense.er det noe du føler er uvanelig så kontakt fast legen eller en jordmor,men det er ikke mye hjelp å få før man er over uke 12...
micro Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 jeg er på min 10 rugdedag og har hatt murringer helt fra dag 5-6, men de nå i de siste dagene har det vært med intenst. kommer og går, men ofte veldig ubehagelige mensen smerter. blør ikke enda så jeg venter på at mensen skal komme hvert øyeblikk. har murringer før mens til vanlig også men ikke slikt som dette. kjenner mye arbeid ner nede nå. skal teste i morgen så det blir litt spennende om å se hva utslaget blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå