mamafrika Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tok kirurgisk abort for 3 uker siden og fikk lagt inn spiral samtidig. Jeg har tre barn allerede og har nettopp vært alvorlig syk så ikke døm meg fordi jeg tok abort...) Jeg var såpass utafor både fysisk og psykisk rett etterpå at jeg ikke husker om de sa at jeg skulle gå til legen en viss tid etterpå.. Noen som vet?? Jeg innbiller meg at det var etter 3 uker...? Har ikke noen betydelige smerter eller problemer men føler meg litt oppblåst og kanskje litt tendens til menssmerter hele tiden, men jeg er ikke bekymret vil bare være sikker..
Gjest mphs Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg satte inn en i går og legen sa ingen ting om noen sjekk i etterkant. Jeg har veldig menssmerter nå og lurer på hvor lenge det vil vare.
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde menssmerter og blødning/spotting mer eller mindre i 9 uker
Gjest mphs Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg håper virkelig ikke det vil bli så lenge.
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Er du heldig, slipper du unna. Men i verste fall kan det ta 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå