rolly Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 sitter her som ett stooooort spørsmåltegn Jeg er gravid ikke n mnd på vei men omtrent 7 mnd,ja har lagt sinnsykt på meg og kunne ikke fatte det,mensen har vært her til normal tid ingen tegn på graviditet overhodet,tok tester for ett par mnd siden og de var negative jeg oppsøkte legevaktyen i kveld fordi jeg har hatt så vondt i magen i hele dag legen spurte om jeg var gravid å da svarte jeg nei ikke det jeg vet, har tok en test negativ,men han slo seg ikke til ro med det han kjente noe rart i magen sa han,så han tok frem sånn høreapparat å da hørte vi klart og tydelig ett hjerte ja rett på sykehuset på ultralyd og jada en stor baby der inne,skal tilbake i morgen på sjekk er sjokka jeg nå har jo en gutt på snart 2 år fra før og hvordan kan det være mulig? har ingen ting av baby utstyr igjen haha litt av en overraskelse
Monajenten Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Åh herregud, det er jo helt vanvittig:-O Gratulerer....? :-D Lurer veldig på hvem du er da:-P
Gjest mphs Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jøss. Det var litt av en overraskelse. Gratulerer.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye, blir et kort svangerskap på deg da ihvertfall;). Det blir mye du må få gjort fremover da.
Northernlights Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Man kan si det må være årets store nyhet for deg,da! Gratulerer =o) Korte graviditeter er ikke å forakte.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Åssen er det mulig, sier nå jeg! Du har ikke kjent spark? De sparkene jeg hadde under svangerskapet var umulig å overse! hehe Men masse gratulerer og kos deg resten av det lille svangerskapet ditt! :-)
rolly Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 ja det blir travelt fremover kan man si,har heldigvis vogn og vugge da. hehe lgen bare lo og tulla hele tia han,syns dette var morsomt,men er helt rart 7 mnd på vei og ikke vite en dritt hehe for en luring tenker dere vel?men det er sant kjenner ingen ting jeg ikke ett spark en gang, dette blir min 3 unge 1 er planlagt haha
Nickeguri Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jøje meg! Skjønner godt at du er sjokka! Både mensen og negativ test!!!! Får håpe du klarer å forberede deg litt mentalt den siste tiden av svangerskapet. Men to år er jo en flott aldersforskjell,da ! Lykke til!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Hehehe gratulerer så mye .0) Greit å være så god form da ;0)
Sjokoladekaka Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 hehe.. gratulerer:) Ikkje rart du er i sjokk:) Men det var jo litt greit å finne det ut no, og ikkje i fødsel;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Oioi gratulerer,) Litt skummelt da, tror jeg hadde svimt av om noen sa jeg var 7 måneder på vei, min lille skrekk å oppleve noe slikt;)
Blue Lady Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Seriøst? Er det mulig??? da jeg var 7 mnd på vei hadde jeg DIGER tutmage og babyen sparket noe sinnsykt! Men moro med overraskelser da ) Hvem er du? "kjenner" vi deg ? Gretulere med babyen i magen forresten!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Åherreguud!! ) Så fantastisk Jeg fikk ikke vite med D at jeg var gravid før jeg var 16uker på vei. Det var et sjokk for meg, men.. Må være et enda større sjokk for deg!!! Du får kose deg videre, ikke lenge til det lille mirakelet kommer ut! Gratulerer da, hehe
rolly Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2008 Heia alle tusen takk for alle gratulasjonene,og ja jeg er sjokka,men nå begynner jeg å glede meg litt også hihi.gubben ble kjempesjokka i går kveld når jeg fortalte han det.har nettopp kommet hjem fra sykehuset i morges fikk time kl 8 hehe legen kunne ikke si nøyaktig hvor langt jeg var på vei,det er litt vanskelig å se på ul når man har passert 6 mnd hehe,han og jordmoren bare lo av hele greia og ja jeg lo med legen satte terminen til august en gang og ang kjønnet spurte om det også,så kikka han lenge og vel og sa han trodde det kunne være ei jente men var ikke sikker håper dt da for jeg har 2 gutter fra før. ang at jeg ikke kjente spark hadde dem ingen forklaring på babyen var normal av vekst og alt så normalt ut,skal følges opp med kontroller hver uke fremover så da er det bare til å begynne å handle nye ting da hehe ha en god dag alle sammen og til dere som lurer på hvem jeg er så er jeg ikke så kjent her inne,er en av de som pleier å lese innlegg men sjelden svare
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 En venninne av meg opplevde det samme. Hun var ca 7,5 mnd på vei, men hadde hatt mensen hele tiden.... Det utrolige der var at hun i tillegg fødte 5 uker før termin, så hun var bare bevisst gravid i ca 2 uker :-O Helt utrolig... Ville ikke trodd det hvis jeg ikke kjente henne (og hun var ca 25 år, så ikke pur ung)
Alba44 Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 WOW!! For en overraskelse da :-D Gratulerer så mye & masse lykke til!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer!! Skjedde med venninna til mamma, hun var 42 og hadde fått sitt andre og siste barn som 19åring. Fikk beskjed hos legene at hun ikke kunne få flere, så sjokket var rimelig stort når overgangsalderen viste seg å være en skikkelig atpåklatt av en sønn. :-) Håper dere får fordøyd og kost og forberedt dere siste ukene til fødsel!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 Jøye meg. Eg trudde slikt berre skjedde med unge jenter som fortrengte svangerskapet. GRATULERER.
Mamma til to tette Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 Wow! Jeg er også 7 mnd på vei og her er det ingen overraskelse for å si det sånn -) Labber rundt som en diger flodhest i varmen og tullen i magen holder stor aktivitet hver gang jeg ligger meg ned for å slappe av. I det siste har sparkene rettt og slett vært vonde, må noen ganger skifte stilling på henne så hun ikke gjør meg vondt. Så det må ha vært tidenes overraskelse! Men men kort svangerskap på 2 mnd hadde vært greit! Masse lykke til og hadde jo vært kjekt med en jente til guttegjengen din.
Gjest armagedon Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 ja det får man si, grattis da:) Kjenner ogsp noen slike tilfeller der hun ble lagt inn på sykehuset med magesmerter, og vips det va det fødel i gang.........hun var uvitende og fikk vel sitt livs sjokk, hun hadde mensen og hadde vel lagt på seg et par kg . ei annen venninde fant det ut når hun var ca 4,5 mnd på vei, men holdt det sjult resten av svangerskapet??????????????? ringte sine foreldre fra føden og sa de hadde blitt besteforeldre, og ja hun var samboer med barnefaren, jeg fikk vite det ca 2 uker etterpå og hun er ei ganske nære venninne av meg, men jeg hadde ikke fått så mye kontakt med henne e siste mnd....ikke så rart, da hadde jeg gjennomskua henne:)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer så masse, dette er jo helt villt! Her jeg bor er det 2 unge jenter som har født uten å vite at de var gravide. Men vi har jo sagt oss imellom at de måtte jo vite det, men bare fortrengt det. Men det er altså mulig!? Kjempe gøy! Du er jo heldig som slipper å gå å vente så lenge da, selv om du plutselig får det travelt nå. Gratulerer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå