Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Er i en vanskelig livssituasjon..Er alene med barn og er sliten og har null sosialt liv, jobber 100% stilling. Hatt et trøblete forhold til barnefar(bla utroskap fra hans side) Han ber nå på sine knær om å ta han tilbake. Stiller jo nå utrolig mye opp for barna, noe som gjør at jeg får mere frihet. Det jeg står overfor er som følger: skal jeg ta han halvhjertet tilbake og få mer avlastning(følgelig blir jeg mindre sliten og har det bedre), eller skal jeg være alene og bare være drit sliten. Jeg blir ikke klok og har nok sluttet å tro på å være så lykkelig hele tiden, men haller det å ha det ok. Jeg har det iallefall ikke ok med å bære hele lasten alene, men samtidig er jeg veldig i tvil... Mulig dette ble klumsete og rart, men er det noen som skjønner min tankegang?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 HI her. Det jeg mener med det hele: når mor har det ok har barna det ok...Barna kommer i første rekke:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Da blirdu vel sammen med han igjen av de feil grunnene? Avlastning kan du få ved å ha ungene hos bf, kutte litt ned på arbeid/stilling, evt familie som kan hjelpe. Jeg har vært alene i alle år, har aldri hatt bf inne i bildet noe særlig. Vet at det er tøft, og at det kan friste når han "tigger". Livet ser ut til å bli enklere da. Men er glad jeg har klart å la være å ta han tilbake.... Klarer du å tilgi, og komme videre med ham da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå