(Oktober) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Kan være det er fint.. Det går nok i Norge også.. Spesielt siden barnet har en italiensk far.. Men tenkte litt på malaria:S Andre forslag Aria Bianca Sienna Luisa Marcelina
Gulp Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Syns ikke det var så fint på norsk, høres ut som en sykdom.... sorry:/
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Dette høres ut som en sykdom som malaria:) Syntes ikke dette fungerer i norge. Beklager...
mammaen til Luca Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Synes det var superkult jeg. Får ikke sykdomsvibber
supergyda Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes ikke det var fint, uansett hvilken nasjonalitet faren er. Beklager, men jeg skjønner ikke en gang hvilket kjønn babyen har ut fra navnet :-)
Cornelianelia Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Tenkte også på malaria med en gang. Ilaria høres ut som en sykdom eller en medisin. Dessuten synes jeg navn som begynne rmed I og L blir litt rart når man ser det skrevet. Stor I og liten L blir jo helt like.
kaang Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 Huff så vanskelig da! Men det er godt dere gir råd. Får fortsette letingen etter det perfekte norsk-italienske jentenavnet...
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 SOFIA er jo et navn som fungerer fint på begge språk! Maria, likeså.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Ilara - tenker bare malaria + at I og L er vanskelig å skille ved bruk av små bokstaver (Ilaria). Men hva med Sofia? Det er bare helt fantastisk vakkert og passer på ALLE språk. ELLER SICILIA? Det er heeely nyyydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå