Lille Lu Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg var på et sånt Mary Kay party for litt siden og endte opp med å kjøpe en del derfra, og jeg er kjempefornøyd. Lett å smøre på og trekker raskt inn liksom.
mamma til 2... Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Dr.Brandt!! desidert det beste jeg har prøvd, ellers har darphin og decleor kjempebra produkter
Lotta med novembergutt Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Den blå boksen til nivea - den som alltid har eksistert. Den er kanskje litt fet, men perfekt til min hud
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Elisabeth Arden sine! De har hudkremer for kvinner i alle aldre. Har brukt den i maange år og har i hvertfall mye mindre rynker enn alle venninnene mine - også de som er yngre
MorLykkelig Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har forelsket meg helt i hudpleieserien fra Declarè. Jeg får store problemer med huden når jeg går gravid, og dette er en serie for sensitiv hud. Syns den er kjempe bra.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 A-derma fra apoteket. Stor og drøy tube og fungerer fint på min sensitive hud. Anbefalt til folk med bl.a. atopisk eksem. Ca-200 kr for en stor tube.
AnonymeAnine Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Billige Vaseline Intensive Care med Aloe Vera. Fantastisk bra, kan ikke bruke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå