Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 bare av ren nysgjerrighet... Veit om en liten gutt i bhg som har sitti forovervendt siden han var 8 måneder men aner ikke hvordan han var festa...
Gulosten™ Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Man bruker jo gjerne seter som festes forovervendt på samme måte som bakerovervendt? Jeg skjønner jo ikke helt spørsmålet tror jeg... Men vi har et BeSafe Izi Combi, som festes på en måte med bilens belte når det står bakovervendt, og med bilens belte på en annen måte når det står forovervendt...
Honningmelon Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Skjønte ikke helt spørsmålet jeg heller... barnet festes jo med selene på samme måte som bakovervendt...
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Å feste barnet med tenkte jeg på.... For har hørt at hvis man bruker den vanlige selen i bilen så kan barnet bli volsomt skadet ved ett uhell.. Aner ikke om det er noe sant i det.. Så bruker du bilselen å feste barnet med eller selen i setet? På noen seter skal man jo ta ut selene i selve setet å bare bruke bilsetet.. Skjønner?
Honningmelon Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Bruker jo selene som hører til bilsetet. Selene til bilen skal man ikke bruke før barnet er over 15 kg. Så det er ikke meningen at man skal ta ut selene og bruke bilens seler før de er ganske store. 3-4 år.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Vi har begynt og bruke bilens seler til og "feste" snuppa med nå, ho er straks 4. Man skal ikke bruke det før de har passert 15 kg. Og ikke alle seter er godkjent med bilens seler heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå