Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Blei bedt med på london tur av svigermor,(spandert på tur) i september.Da er snuppa 11 mnd..hadde dere orka å dratt fra?? pappa`n skal være hjemme med henne..vet ikke om jeg orker..hadde vært deilig og.Hva hadde dere gjort?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Koooos deg på tur ville jeg anbefalt,men følg hjertet ditt:=)
Snupi27 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 emilie er 10 mnd nå. skulle jeg vært borte fra henne en helg måtte jeg nok "øvd" meg litt på forhånd for å se hvordan det er. hehe.. høres sikkert helt teit ut da.. men jeg er da med emilie dag ut og dag inn. det å plutselig reise en helg hadde blitt litt rart.. men det hadde jo vært deilig å reise en liten tur og! =)
baby 07.02. Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har klart det hvis pappan har vært hjemme. Men ikke hivs noe andfre ha vært hjemme med hah nei
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Vet det er teit,men trur lissom at hun glemmer meg....kremt kremt...buu-huu
May-juli07+mai09 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 kos deg på tur, det går kjempe bra, min samboer jobber 1uke av gangen og sønnen vår husker han når han kommer hjem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå