Gå til innhold

Dere med en fra før..


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

Jeg har ei på snart 1 1/2 år, og hun kryper og kravler overalt. Plutselig kommer en albue dypt nedi magen. Blir jo bekymra for den vesle som skal prøve å spire og gro inni der. Noen som vet hvor skummelt det er egentlig? Den ligger vel ganske så beskytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen. Har tenkt på det samme selv. Er gravid med nr.3 termin 02.02.09. har en gutt på 5 år og ei jente på 2 år. Han på 5 år er veldig til å skal bokse alt og alle for tida. Tror nok vi tåler det meste, men jeg prøver å skåne meg for barn som skal leke-slåss samt trange folkemengder med albuer... gjorde det samme sist. Det går nok bra, de er nok ganske godt beskyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på to og jeg prøver også å unngå at hun hopper på magen min eller er for voldsom, men ellers tror jeg det lille frøetinni der ligger ganske trygt beskyttet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2-åring som også er veldig aktiv og tullete :)

Enig med Baby Dilla; greit å unngå at hun hopper på magen, men de tåler ganske så mye der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små krabatene er heldigvis beskytet av en av de sterkeste musklene vi har, livmoren.. :-) Har ei på 4 1/2 og ei på snart 11 mnd.. kan bli litt full fart ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...