Monstermamma Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som har peiling på avretning av gulv? Vi har et tregulv med parkett fra 70-tallet. Det går i skikkelig unnabakke enkelte steder¨. Nå skal vi legge nytt laminatgulv oppå, noen som aner om vi har noen muligheter til å rette opp noen av skeivhetene?
Monstermamma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Usikker på om gulvet tåler det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå