Gå til innhold

Hvordan greier dere


Dubbe

Anbefalte innlegg

å velge land? Er jo som jeg har forstått, 3 forskjellige adopsjonsforum i Norge..

 

Og landene er jo :

 

Brasil

Ungarn

Kina

Bulgaria

Sør-korea

Sør-Afrika

India

Thailand

Bolivia

Chile

Colombia

Etiopia

Fillipinene

India

Nepal

Peru

Sri Lanka..

 

 

For oss, så er det det samme hvilket kjønn og farge barnet har.. men, hvordan greier dere å velge mellom de tre forskjellige adopsjonsbyråene?..

 

For vår del, så er vi inne på tanken, med å adoptere fra Nepal, Brasil, Ungarn, Peru eller Sri-Lanka.... Hadde en hatt all verdens penger, så ville vi ha hatt en fra hvert land!!!

 

Hvordan betaler dere for dette? Tar opp lån? uff.. mye spørsmål her nå.. unnskyld ;). Bare lurer på så mye.. Sånn som Adopsjonsforum samt Verdens barn, så fant jeg ikke noe om kostnader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har valgt Adopsjonsforum (fordi de hørte jeg på et seminar for ufrivilige barnløse) og så valgte vi Sri Lanka fordi ventetiden der ikke er sååå lang som i Kina (foreløpig...) Innmelding i AF koster ca. 7000,- og så skal de ha to avdrag til på ca. 45 000,-

 

Adopsjonsbyrået skal moa. ha ca. 100 000,- Og så kommer hentereisen med fly og opphold i tillegg. Men jeg tror man får ref. ca 38 000,- fra staten når adopsjonen er gjennomført.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...