fru lykkelig Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Ønsker med veldig et bæresjal til nummer to, men syntes det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal velge. Skjønner ikke helt forskjellen på de forskjellige, vevd sjal, elastisk sjal, mei tai osv... Noen med erfaringer som vil dele. Gode og dårlige selfølgelig! Får man god intruksjon om hvordan de skal knytes? Er det vanskelig. Er redd for å miste ungen jeg...
WildPrincess Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Heisan Jeg lurer i grunnen på det samme, har som deg ingen erfaring. Men har lyst til å bære... har funnet en del informasjon her http://www.tettinntil.no/
Herkules Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ikke en proff sjalbruker, men ble helt frelst av sjal så jeg kan dele mine erfaringer Kjøpte e t vevd sjal først dette var veldig godt solid og stødig kjøpte senere ett elastisk sjal, dette er tynt behagelig og lettere å knyte fordi du kan knyte det på og putte barnet inn etterpå Når han var veldig liten så var det vevdesjalet lett å knyte på og holdt ham godt inntil meg Det har vært lettere å bruke det elastiske sjalet når det har vært greit å kunne ta ham ut og inn av sjalet og når det har vært veldig varmt Tettinntil.no et et veldig godt tips Lykke til
fru lykkelig Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Må man få andre til å knyte for seg eller kan man klare det selv? Er det tungvint å bruke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå