Gå til innhold

Erfaringer med bæresjal?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ønsker med veldig et bæresjal til nummer to, men syntes det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal velge. Skjønner ikke helt forskjellen på de forskjellige, vevd sjal, elastisk sjal, mei tai osv... Noen med erfaringer som vil dele. Gode og dårlige selfølgelig! Får man god intruksjon om hvordan de skal knytes? Er det vanskelig. Er redd for å miste ungen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

 

Jeg lurer i grunnen på det samme, har som deg ingen erfaring. Men har lyst til å bære... har funnet en del informasjon her http://www.tettinntil.no/

Skrevet

Jeg er ikke en proff sjalbruker, men ble helt frelst av sjal så jeg kan dele mine erfaringer

 

Kjøpte e t vevd sjal først dette var veldig godt solid og stødig

kjøpte senere ett elastisk sjal, dette er tynt behagelig og lettere å knyte fordi du kan knyte det på og putte barnet inn etterpå

 

Når han var veldig liten så var det vevdesjalet lett å knyte på og holdt ham godt inntil meg

 

Det har vært lettere å bruke det elastiske sjalet når det har vært greit å kunne ta ham ut og inn av sjalet og når det har vært veldig varmt

 

 

Tettinntil.no et et veldig godt tips

 

Lykke til

Skrevet

Må man få andre til å knyte for seg eller kan man klare det selv? Er det tungvint å bruke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...