Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 "Hvis vi slår sammen absolutt alle mulige skrivemåter av Mohammad, blir dette det mest brukte guttenavnet i Oslo. På landsbasis kommer Mohammad likevel ikke lengre opp enn en 53. plass" -ssb.no
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 ja det ble du vel nyskjerrig på ja tenker jeg... var ikke så mye å bry seg om.. mer litt overaskende egentlig.. ble du provosert nå?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det er vel ikke så innmari merkverdig i.o.m at navnet Per ikke er så fryktlig "in" for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå