reseret Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Tenkte å kjøpe en 65x80 og en 80x100. Det er standard for vogn og seng ikke sant? Dun eller syntetisk? Kan vel tenke meg at dun er best. Burde jeg kjøpe helårsdyne? Kanskje kjøpe en vogndyne som er litt tynn og lett siden jeg har termin i juli, og helårsdyne i 80x100.. Hva burde jeg betale for ei grei dyne? Dette er førstemann, men ønsker meg fler barn så det er jo lurt å kjøpe noe som holder. Synes det er uaktuellt å betale 400-500 kr for ei dyne, er dere enige? Hvor anbefaler du å kjøpe? Noe spesielt merke som er bra kvalitet? Håper noen har noen gode tips
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jysk og ikea har greie dyner til greie priser, om det er dun eller synt. er en smaksak
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har svart deg inne på skravle.. Er en aldri så liten dyneekspert=) hehe
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 husk at ikea har svenske mål, så kjøper du først dyna der så må du kjøpe alt sengetøy der også.. Våre mål er annerledes.. Dun anbefales ikke til babyer pga allergi..
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 ikea har sluttet med sv.mål på babydyner og madrasser, vet for jeg har nettopp handlet der
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 + at dagens dun må være allergitestede før de får lov å slippes ut på markedet i norge, lærte meg det på forelder/barn messen for en uke siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå