spurvemamma Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hvordan er det, trives dere. Hvordan er arbeidsdagen deres? Vurderer en slik stilling. Hva er lønn med bachelor + 1 års videreutdanning?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er vikar som saksbehandler på et sosialkontor i en kommune her. Jeg har bachelor fra universitet + et år ekstra fra universitet. Jeg får 291 eller noe slikt i årslønn. Ikke mer enn 2 års arbeid som teller inn som ans. Jeg er bare vikar en kort periode, men jeg skal stort behandle søknader om sosialhjelp. Bistå med hjelp og veiledning om det trengs også da. Men tror det er anerledes for meg siden jeg er ansatt som vikar kun på økonomisk saksbehandling.
spurvemamma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Takk, flere? Er litt usikker på om jeg skal takke ja. Har trivelig jobb men med turnus. Har et ønske om dagtid. Tener nå 342 +tilegg.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Du tjener nok mer nå enn du vil i sosialtjenesten. Ellers så synes jeg det er kjempebra å komme på jobb der jeg er nå. DEt er veldig trivelig og god stemning der. Men det kommer sikkert an på hvilket kontor man er på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå