Gå til innhold

Gravid - reise til Syria...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite dilemma her. Skal i utgangspunktet reise til Syria en ukes tid i høst i forbindelse med jobben. Men så var det, da: om alt klaffer er jeg gravid på det tidspunktet. Skal nok høre med legen, hva han sier, men det kanskje noen her inne også som vet hva som anbefales angående graviditet og reising (til fjernere strøk)?

Ev. noen som vet om man kan avbestille flybilletter pga graviditet (har mine tvil, egentlig)...? Flybillettene må visst bookes allerede nå, siden det visstnok begynner å bli snaut om plassene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 5 mnd i Thailand under graviditeten:)

Ikke noe problem for min del.

Skrevet

Skal du dit...heldig gris :) Hvor er det du jobber? kunne ønske meg en job som "sender" meg dit!

Jeg var gravid i syria i 2006, og det gikk kjempefint det... ikke noe problem i det heletatt... bare pass på å ikke spise fra gataselger e.l...

spør i vei hvis det er mer du lurer på!

Skrevet

Takker for svar, begge to.

He, he, jobben er "hemmelig" - såpass sær at jeg sannsynligvis ikke er anonym lenger om det er noen andre fra miljøet her inne;-)

Hadde virkelig vært kjekt å reise dit, ja - får liksom ikke så mange muligheter til å reise dit!

Vet du hvordan det er med helsevesenet der, eventuelt? Nå hadde jeg jo et ganske knirkefritt svangerskap sist, men man vet jo aldri..;-)

Skrevet

De har ikke noe "public" system som fungerer der... da må du evt. til en privat lege...hvor de fleste snakker engelsk/fransk. Kjenner du noen derfra? fordi det er ofte slik man kommer i kontak med "flinke" leger... noen som kjenner noen som kjenner noen...

(rop hvis du trenger mere info...jeg kan syria inside out :) )

Skrevet

Har overhodet ingen kontakter der nede. Jobben burde for så vidt ha noe i bakhånd, men jeg har ikke fått satt meg så mye inn i opplegget ennå.

Fullt mulig jeg stikker hodet inn og roper på deg etter hvert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...