Gå til innhold

type på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sjalu for tiden....er i 1 trimester og har hatt en del komplikasjoner samt at jeg har slitt litt med panikkanfall det seneste året. Nå får jeg høre at avslutningsfesten for min mann på jobben, som skulle være en grillkveld med gutta i parken er blitt en bar runde!De skal prøve ut alle pubene i byen, og dette er Bergen. Kjenner meg småredd og sjalu jeg:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Ja, det kommer sikkert til å være kvinner ute i byen, skummelt sånt.

Skrevet

Jeg skjønner deg jeg... Var sånn i begynnelsen av svangerskapet selv..lett sjalu og reagerte på en hel del greier hele tiden.

Jeg bor rett utenfor Bergen og jeg vet hvordan bylivet er. Og nå i disse varme tidene så er jo ikke akkurat bergenserne sein med å nyte varmen.

Uffda, håper jeg ikke gjør det verre for deg. Jeg ville sagt til mannen min at jeg var veldig usikker og si at hormonene ikke er helt på topp. Si at du skulle ønske han ikke drikker seg drita full og hadde vært fint om han kunne ringt et par ganger iløpet av kvelden eller følge med på tlf for du ville ringe og høre hvordan det går. Siden du er gravid bør han skjønne at du kan ha det sånn og bør ta hensyn nesten uansett hvordan du oppfører deg...Han vet jo at du sikkert stoler på han og alt det der til vanlig. Alt er bare litt vanskeligere når hormonene ruler.

Kankje du kan finne noe lesestoff om hormoner og sende til han på mail hehe...Lykke til uansett. Vet ikke om jeg var til noe hjelp..

Skrevet

Vet hva du mener ja. Lett å bli sjalu når mannen er på byn mens man sitter hjemme og føler seg feit...

Men en ting som funker veldig bra for meg er at jeg kommer og henter han på natten når han vil hjem. Da slipper han taxikø og synes jeg er verdens snilleste som kommer og henter han, pluss at jeg føler jeg har litt mer kontroll da, hehe.

Skjønner jo at det er deilige damer på byn og sånn, men når bebis er født skal jeg på byn igjen:-) (selvfølgelig ikke med en gang, og ikke ofte, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...