Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 ..ooh myyy...gooood.. for noen elendige serier!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Skrives CÆSAR! Å Frustrerte Fruer er den beste serien!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det er gøy, men var lei av Cæsar før ferien.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg elsker både cæsar og frustrerte jeg! halvtime som bare er min man til fre. og hver tirsdag er kooooosedag! gleder meg sykt til dobbel episode om ti min:) har rigga meg til med potetgull,dip og sjoko. er så fan at jeg signerer stolt
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 cæsar i perioder.. spørs hva det handler om;) frustrerte fruer er eeeelsk kan glede meg til hver tirsdag!
Malin&TE Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Syntes d e skikkelig kjipt at cæsar har tadd sommerferie.. Ingenting å se på TV jo.. Å m FF klarte æ ikke vente m til d kom på TV'en, så d har æ lasta ned. Utrulig bra sesongavslutning i kveld forrestn! Å nu glæde æ mæ t Grey's Anatomy bynne !
EierIkkeFantasi Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 ja takk til cæcar,hvor laster du det ned,koster det?
Willy Wonka Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Frustrerte fruer er topp....ukas høydepunkt på TV'n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå