rumpetroll har født Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Er 36+5 i dag og har hatt smerter nede i underlivet (vet ikke helt hvor...) i et par timer nå. Det stikker liksom... Og kjennes ut som det er noe som borer seg ned i noe hardt der nede... Litt vanskelig å forklare... Kan det være hodet som fester seg eller at den lille snuppa kommer lenger ned i bekkenet? Kjennes nesten ut som at det er hodet som borer seg nedover...? Noen andre som har det sånn også? Kjenner liv og har ingen kynnere nå. Så er vel unødvendig å ringe føden...?
N_79 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hørt at babyen kan treffe noen nerver når h*n beveger seg nedi bekkenet så kan jo være det... Men hvis du er usikker så hadde jeg ringt føden. Bedre en gang for mye vettu....
AnonymeAnine Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har det også sånn og har hatt det et par uker, spurte jordmor om det i går og hun sa det jeg trodde; at det er babyen som legger seg til rette nedover i bekkenet. Helt normalt og ingenting å bekymre seg over. Det er bare litt ubehagelig. Men nå er man jo på slutten av svangerskapet og nå begynner rare ting å skje:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå