*shehasmyheart* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 når du nesten sovner i tannlege-stolen!!! Var helt umulig å holde øyene oppe! Satt og glippa med øyene hele tiden. Så da kan en vel si at en har en forsiktig og snill tannlege:)
Little Dreamer Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg kan sove overalt.men hos tannlegen no no no.
Alba44 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hehe... syns jeg ser det... en sovende pasient i stolen mens tannlegen borrer :-D
ifie Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Ja, holdt på å sovne i tannlegestolen selv en gang! Mange år siden det.... I dag var mamma så trøtt at hun dekket på flate tallerkner og kniv og gaffel da de skulle spise suppe.. Også sa hun "yoghurt" da hun egentlig mente Yoga... ("...pilates er jo veldig likt yoghurt...")
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Hihi, jeg ble heeelt døsig hos tannlegen for et par uker siden. Var helt ør da jeg skulle dra igjen, og dette var mens hun reparerte et hull!!! (Er en veldig snill og forsiktig dame da). Idag sovna jeg begge både att og fram i bilen til nærmeste by...........
*shehasmyheart* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 He he:) Samme her. Det var mens han satt i en fylling. Er vist ikke alene om å være trøtt om dagen:) Forresten, håper ikke det var du som kjørte?
Zyan Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 sist jeg var hos tannlegen sov jeg i stolen i nesten 3 timer, imens tannlegen jobbet..
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Du veit du er trøtt når du har 2 min mellom riene, står oppreist og likevel sovner i "pausen" !!! (og våkner av at du knekker i knærne og neste ri er på vei!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå