Gå til innhold

Hvilke solkremer bruker dere på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til noen som er gode, og lette å smøre ut? Syns de jeg har prøvd er så seige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyline er jeg veldig fornøyd me

Skrevet

Samme kremen som mammaLukas:) Er så utrolig fornøyd med den. Superenkel å smøre ut er den også. Stinker ikke som er parfymeri.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Anbefaler at du ser på den her testen hvis du ikke har gjort det allerede...så ser du hva de forskjellige solkremene inneholder, og det er jo flere av de kjente merkene som ikke anbefales for barn:

http://gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=3130

Selv har jeg kun funnet den til babyline som var en av testvinnerene, og den er litt vanskelig å smøre ordentlig ut.

Skrevet

her er det bare cosmica sin som ikke gir nupper. de SKAL være seige, husk at de skal gi fysisk beskyttelse - det skal ligge som et beskyttende lag på huden. solkremer med kjemisk filter er lettere å smøre på, men ikke så bra for barnehud.

Skrevet

Vi bruker Garnier Kids sprayen faktor 30 som lå på linken til Riga under "anbefalt til voksne". Snuppa har den i bhg hvor de er ute stort sett hele dagene for tiden, og hun har i alle fall ikke blitt brent :o)

Skrevet

By the way så var det LeaderOfThePack som anbefalte denne solkremen her på DIB.(Solskinn Solkrem)

Virkelig en solkrem som alle burde ha i hus til sine små:)

Skrevet

Skjønner ikke noe jeg...Den jeg kjøpte vant jo testen i Foreldre og Barn?

Skrevet

Nature & sun. Abefalt på grønnhverdag.

Skrevet

Vi bruker babyline sin pga at den ikke inneholder noen stoffer.. Men synes ikke den er så lett å smøre ut da.. Litt seig..

Skrevet

Eucerin.. På apoteket. Koster ca 120 kr, er ikke så seig, har fysisk filter og parfymerfri. Skal visstnok være bra for allergisk hud/eksem

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Den testen jeg satte ut link til var om ekle stoffer i solkremene, ikke hvordan de fungerer. Skulle ønske det fantes en test som tok for seg hvor effektive de giftfrie solkremene er.

Skrevet

MammaLukas : Hvor kjøper man denne vidunderlige solkremen, da? :)

Skrevet

synes de på sprayflasker er mye lettere å smøre, for de er ikke så tykke.. bruker den i det merke som vant nå i foreldre og barn.. tilfeldig faktisk. var det vichy eller noe?

Skrevet

Jeg har brukt Babyline på de minste. Veldig fornøyd. De har ikke had antydning til solbrenthet, vært ute lenge hver dag i sola nå. Smurt 2 ganger. KUn fysiske solfilter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...