Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Noen som har anbefalinger til lette sommer klær til gutt 1,5 år. Han har eksem og trenger noe som er godt for huden -deri blandt puster godt. Var en runde i butikker i dag - men synes de fleste produktene i bomull er så tykk bomull. Ønsker meg feks noe i tynt bomull som er behagelig å ha på for han. Flott om du kan gi meg noen tips
Yo&La+spire Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hva med ull? Det puster jo godt og regulerer varmen...ubehandlet ull tåler han vel selv om han har eksem? Ellers så er eg enig med deg i at mange av bomulssklærne virker ganske tjukke....de blir så klamme liksom....Så eg tar gjerne imot tips eg også
vårensblomst Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hei hei. Vi har kjøpt litt klær fra Danmark vi. Klær fra designeren IdaT er veldig fine, og er i lett bomullsstoff. De synes iallefall jeg er veldig fine i disse varme dagene. De kan kjøpes direkte fra designerens hjemmeside, ellers så er det mange norske sider (og butikker) som også formidler disse klærne. Tvi, tvi
wirre;o) Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 må ikke ta på han ull om han har atopiskeksem!!! bruk heller silke. jeg fant noen tynne bomullst-shirts av merket mini-me. de er fine på lillewirres eksemhud iallefall. Ellers må det jo bli noe i sånn skjorte-stoff.. om du skjønner?
Yo&La+spire Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Mange som har atopisk eksem som tåler ubehandlet ull altså....må vel bare prøve seg fram. Men silke er jo et godt alternativ....bare at det er så vanskelig å få tak i...noen som vet hvor de selger det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå