Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg bare hadde hatt en SA eller rett å slett ikke blød. i dag tidlig kom det litt blod, men det varte bare i 3 timer og det kom bare 3 prikker i truseinnlegget. får ikke ultralyd før om ihvertfall en uke, må vente på time. er så grusomt å ikke vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, jeg føler sånn med deg. grusomt å la deg vente en hel uke. synes de burde prioritere å ta deg inn før. hvor langt er du på vei?

jeg krysser fingre for deg og håper alt er bra. det kan jo bare være du blødde fordi egget festet seg??

Skrevet

jeg er ifølge babyverden 7 uker og her er jeg 8 uker, men jeg tror selv jeg er 7 uker, så det var nok ingen feste blødning for det hadde jeg en uke før pos test.

det eneste jeg vet er at jeg ikke har hatt en sa enda ihvertfall, men kan jo være en ma.

Skrevet

be om å få måle HCG nivået ditt i morgen og på fredag. Da får du et slags svar før helgen iallefall. Lykke til jeg har selv vært i din situasjon og venter på andre ul på torsdag for å se at alt går bra...

Skrevet

det hjelper jo lite å se at hcg nivået stiger om det er en ma, for da vil det jo stige uansett.

Skrevet

dette stemmer ikke. Ved en MA vil en i nesten alle tilfeller se at HCG flater ut eller synker.

Skrevet

tok hcg i dag, så da kan jeg ta hcg igjen på torsdag da

Skrevet

det kan du, og så får vi i sammen klamre oss til håpet frem til UL. Jeg gruer meg enormt mye, har heldigvis bare en dag igjen før jeg får vite noe som er HELT sikkert. Må være kommet langt noek på vei nå til at de skal se et hjerte, sist så de bare et fosterannlegg som var ca 2-3 uker.

Skrevet

ja da får vi håpe at du får se et lite hjerte banke. jeg håper jeg får ulttalyd så fort som mulig, er jo 7+3 i dag så da skal de jo kunne se et hjerte.

Skrevet

Jeg tror ikke at du skal bekymre deg altfor mye. Det er veldig, veldig vanlig å blø i svangerskapet. Tre prikker i truseinnlegget er jo ikke mye. Så lenge det ikke har kommet mer og du ikke har smerter, tyder jo på at alt er bra. Men jeg skjønner at du ble bekymret. Masse, masse lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...