Mockanin Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Dette gjelder ikke mitt barn, men en veninnes. Jeg kjenner bhg. dems og de ansatte på avd. veldig godt. Min veninnes datter er av den robuste typen som er tåler en støyt og er høyt og lavt med masse godt humør mot alle. I det siste har det blitt sånn at når hun leveres om morran og en spesiell ansatt er på jobb, så blir det hyl og skrik og jenta vil ikke være i bhg. Hun sier at hun ikke vil være hos denne ansatte. Dersom en av de andre ansatte er der, så er hun like blid og sprudlende som da hun kom. Jeg har selv reagert på denne ansatte fordi jeg synes hun er litt "brysk" og "hard" mot barna. Dette er unger på småbarns avd. Hun trøster rett og slett ikke gråtende barn. Hun ber dem bare om å holde opp med denna grininga. Veninnen min skal ta dette opp med avd.leder, men vet at hun gruver seg. Hva tenker dere om dette?
sydilla Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg ville på en så nøytral måte som mulig lagt fram fakta for avd.leder. Fortalt om hvordan en opplever leveringssituasjonen når denne ansatte er på job og fortalt at barnet sier at hun ikke vil være hos henne. For så å spørre avd. leder hva hun/han teker om dette...
Mockanin Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Det var dette rådet jeg også ga henne. Men skjønner at hun gruver seg litt Takk for at du svarte.
*makrell i tomat* Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Helt riktig å ta det opp!!! Så lenge det har blitt et problem,er det viktig og riktig å ta det opp på en konstruktiv måte. Skjønner godt at hun gruer seg,men hun bør tenke på datteren sin ) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå