neutral Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei SuperGlad:-) Testet den i dag og fant den på kampanje til 2990,-. Ble helfrelst!! Er du godt fornøyd med din? Noen minus... Hvilke farge har du?
SuperGlad Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 det er den søskenvognen du mener? eller rettere sagt den som også kan brukes som søskenvogn? er kjempefornøyd med den jeg har i hvertfall. bruker den nå til mine to små, en på 8 mnd og ei på 2 år. når jenta ikke vil bruke vogna lengre blir den kun til brukt for minstn. eneste minuset jeg kan komme på er at det ikke går å heve fotstøtten. har den i grå/svart
badass_suburban-mom Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Ivf m/prins: Hvor er det kampanje på den vogna? Vil ha!!!!!!!! Er det den kule der man kan klikke på et søskensete under? De grønne er dritfine:-)
SuperGlad Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 står sport på min å den kan man enten sette et søskensete over (babyen ligger under i bag) eller under der en av barna sitter over.
neutral Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Takker for svar, SuperGlad:-) Du som spiser frokost, hehe... Så den til 2990,- hos Kids&Care i Stavanger i dag. Koster jo 4990,- til vanlig. Ja, den grønne stod der å glitra, irrrrrrrgrønn sant?;-) Jepp, har sånn adapter slik at en kan ha 2 barn i den. Jeg skal ha den og gleder meg til å ta lillemann ut av city crossen og putte han oppi den herligheten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå