Sunniva78 har to små Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Vi legger vanligvis mellom 19 og 20. Men i dag fikk vi han ikke til å sove siste duppen, sikkert pga varmen. Bare lå og kavet i vognen, og endte med hyling. Og stuptrøtt da... Den duppen er som regel i 17- tiden. Sambo trillet en tur på butikken, og han sovnet 18.30... Lot han sove 20 min, og 19.30 var han trøtt igjen. Men det var endel styr å legge, tok en stund før han roet seg. Da er spm... Hadde dere lagt babyen allerede rundt 18- 18.30?? Noen erfaringer rundt det å legge de så tidlig?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Snuppa her legger seg 18.30. Hun sov ville heller ikke sove noe på den siste duppen hun egentlig har. Stakkars, har vært varmt til henne i dag ja, for varmt å være ute så vi har stort sett vært inne i dag! Snuppa her sovner faktisk uansett om hun nettopp har sovet en dupp før hun skal legge seg 18.30. Hun er eksemplarisk å legge, bare legg henne der 18.30-19.00 å hun sovner etter 10 min. Hun er så trøtt på kvelden, hun fant den rytmen selv ganske tidlig. Hadde ikke klart å holde henne oppe lenger tror jeg! Vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt...?=)
En, snart to :) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Forsøkte en periode å legge Malene rundt 18, men da våknet hun igjen etter 3 kvarter. Bader henne rundt halv sju. Bruker lang tid på badet med tøys og kosing. Gir henne pupp etter badet og da sovner hun enten når hun får mat eller når hun legges til sengs. Har passet på at hun ikke sovner etter 17.30 og da greier vi å opprettholde rutinene. Malene er 4 mnd på søndag.
sydilla Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 vanligvis rundt kl. 19.30, men i dag slokna han litt før 19. Da putta jeg han rett i seng. Kan jo ikke vekke han når han slokner heller?
Ranveig R Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jenta vår sovnar vanlegvis for kvelden mellom 18 og 18.30, og har gjort det sidan ho var ca 3 mnd. Hos oss går den "magiske grensa" kl 18. Dersom tuppa sovnar før 18, våknar ho igjen etter ein time eller to, sovnar ho etter 18, tar ho natt. Så sant ho ikkje våknar av sola i 5-tida pleier ho å stå opp i 7-tida om morgonen )
Minnie Mom Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jenta vår er nesten 5 mnd, hun har lagt seg kl 18 siden hun var noen uker gammel. Går så fint.. )
Solskinnstrall Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Frøkna er her legger seg som regel mellom 19.30- og 20.00 Men vi har også slitt litt i det siste med soving- det er sikkert varmen tenker jeg. Hvordan er det hvis deres barn sovner 18.30- sover de da hele natta også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå