Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7 uker på vei og oppdaget i dag litt rosa på papiret..det var pittelitt..såvidt d var,men jeg ble superengstelig..hadde en sa i fjor,men den startet med store blødninger..kan dette være blodkar fra livmora som sprekker eller kan d være sa..huff..bli syk av engstelse,men har ikke sett noe mer av d...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...Jeg opplevde akkurat det samme som deg i dag,- og er ca 7-8 uker på vei. Har vært redd som en hare i hele dag, er fortsatt ganske nervøs....Jeg også mistet i fjor til sa, er livredd for å miste igjen...

Men,jeg har lest litt på nett nå, - det er veldig vanlig å blø litt spesielt i 7-8 uke... Jeg kommer meg ikke til lege for sjekk før tidligst mandag, så jeg håper og håper. Det er vel ingen her inne som har fasitsvaret på hva denne blødningen er, men for min del er den så godt som borte nå.....

Jeg krysser fingrene for oss begge og håper inderlig vi begge snakkes her inne om en uke også. Ifølge de sidene og artiklene jeg har lest nå, så er det definitivt størst sjanse for akkurat det :) At vi blir her inne :)

Skrevet

Hei.. Har hatt akkurat det samme... Ringte legen og han mente det var helt ufarlig.. Bare sporblødning.. Helt normalt.. Jeg er forresten nesten 8 fullgåtte uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...