Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 i dag var venninna mi og jeg på ett handlesenter for å kose oss med litt is og kikket litt på klær osv. så var det en fyr som stod stand og solgte strøm og kjeglet seg inn på oss. så sa jeg "ellers takk men jeg er fornøyd med strømleverandøren" og da sa han at "ja,går det ikke som forventet så har du 14 dagers angrerett" jeg takket fremdeles nei men han var fremdeles like innpåsliten. Victoria var på armen og han pratet som en foss. prøvde å "smiske" til seg navnet mitt og adressen så til slutt sa jeg "nei,vettu hva.. dette gidder jeg ikke" så gikk jeg.. uansett hvor mye jeg svarte tilbake at "ellers takk men nei " så ble han mer og mer slimete.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 hvordan ville dere gått frem hvis dere hadde opplevd dette?
Mor di! Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hehe, tror jeg vet hvilket handlesenter og hvilken selger ;-) Var det en beste-vestkant-gutt fra Oslo med overdimesjonerte mengder med hårgele i håret og som virket flørtende? =) Hehe...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Uff, har møtt på noen sånne ja... Skikkelig plagsomme! I begynnelsen pleide jeg å stå høflig og høre etter hva han hadde å si, selv om jeg ikke var interessert i det hele tatt. Hintet forsiktig for jeg tenkte å være høflig. Det har jeg helt gitt opp. Så nå snur jeg meg og går andre veien og ignorerer evt tilrop. Blir jo ikke kvitt dem på annen måte.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Sier neitakk til alle sånne jeg, syns det er en litt utidig måte å skaffe seg kunder på. Går rett forbi og unngår øyekontakt - ja - jeg vet det ser helteit ut for dem som står der og skal selge, for det er kjempelett å se når noen bevisst går inn for å overse deg, hehe.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 stemmer!!! han var skikkelig ekkel syntes jeg , selv om han var pen å se på,haha:p ;-) selvsagt frister det når det når to jenter går alene sammen for tror ikke han hadde gjort det om sambo hadde vært med:p
Mor di! Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Hihi, først spurte han meg da jeg gikk forbi han, og jeg sa at jeg ikke var interessert. Da jeg senere kom ned rullebandet, sa han med sin fløtepus-stemme (oslodialekt)"Du, kan du ikke bare trille inn her a?mens han BLUNKET. Da er du desperat etter provisjon, altså! Men jeg sa bare at jeg allerede hadde takket nei der borte, og pekte mot der han spurte meg sist..hehe... men enda mer irritert blir jeg på telefonselgere som skal selge ting døgnet rundt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå