Pooh Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Vi blir ikke så mange, så det bør være greit å lage det meste, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal lage. Noen tips? På forhånd tusen takk for hjelpen!
Gjest Mammamoms Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hvis det er i nær fremtid, og det fortsatt er varmt som nå, ville det sikkert være deilig med koltbord.
berta Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hva med tapas ? F.eks : potetbåter med aiöli kyllingvinger kjøttboller med tomatsaus mini pai /quiche asparges surret med spekeskinke, stekt i ovnen foccachia brød salat honning melon med spekeskinke mini piroger ( Bruk ferdig pai dei fra tine, veeeeldig enkelt ! ) scampi grillspyd med forskjellig kjøtt, squash, sopp og paprika oliven mini bruchetta tomatsalat med mozarella osv... Man kan også lage små søte desserter i porsjonsvis, f.eks mini pavlova med frukt, creme bruleè sjokolade mousse osv... Uff, nå ble jeg sulten !!
Pooh Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Tusen takk for svar alle tre!! Gode forslag!!
fru lykkelig Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Reker!!!! Så godt, deilig i varmen, enkelt og koselig! Vi gravide kan vel spise det forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå