Northernlights Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde nettopp vasket det fine, hvite silkeunderskjørtet mitt, og det ser han ligge i kleshaugen.Drar det ut,og kommer til meg med det. "Princess!Mom!Be a princess!Help me" Så tuller jeg rundt han dette underskjørtet,og stolt snurrer han seg rundt og rundt i stua som en prektig liten PRINSESSE! Søte gutten min på to og et halvt =o)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 så søt snuppa her elsker sånne superhelter om dagen og glitret i øynene når hun fant en spiderman drakt på H&M i går så hun løper rundt i spidermandrakt og knurrer om dagen er 4
Northernlights Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Synes de er herlige,jeg =o) Er sikker på at hade jeg kjøpt glitterarmbånd og diadem, hadde han tatt på seg det også! OG pensko! hehe Han elsker rosa hjerter...har ei rosa såpe han hadde i badekaret i dag. Kan tro det var poppis!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 hehe skjønn da syns det er bare koselig at gutter leker med jenteting og motsatt når de er små jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå