dumme mamma Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 ang. bil! Alt. 1. Beholde min 2000 mod. Mitsubishi Space Wagon, km. litt over 100 000. Veldig romslig og stooort bagasjerom. Nesten nedbetalt. Men har blitt en del tull med den i siste. Alt er i orden nå så bilen er tipp topp nå, men vurderer nå å kjøpe ny, mens vi kan få igjen litt for den vi har. Ellers vil vi kjøre med den til den er utslitt. Alt2. Kjøpe 2005 mod. Toyota Rav4 eller Nissan X-trail, med veldig lav km. Stand. Lån på 3000,- pr. mnd. Går opp 6000 kr. i lønn nå, så det skal gå. Men mindre bil og bagasjerom, men mye nyere og lavere km. Billigere i bruk (diesel). Hva hadde dere valgt? Må bestemme oss i morgen, da vi kan få ganske bra igjen for bilen om vi kommer å ser på de to andre torsdag og fredag. TRENGER HJELP!!! Begge er veldig i tvil Er også gravid med nr. 2 og har en på to år. Så trenger litt plass. Råd og erfaringer med bilene mottas med takk!!! ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ikke "redd" for gamle biler (jeg som har en 94mod, hehe) så jeg hadde nok gått for å beholde space wagonen. Jeg husker ikke helt lastehøyde på den du har nå, men den er jo endel høyere på rav4typebilene så husk at vogn og alt må høyere opp i den (sannsynligvis). Har du mulighet for å få prøvd med vogn og barneseter i? Det er skikkelig, skikkelig surt å sitte gijen med følelsen av at bilen er et hakk for lite i alle fall...
Minnie Mom Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Synes det høres greit ut å bytte ut bilen mens dere fremdeles får noe igjen for den. Men ville ikke ha kjøpt en bil med mindre bagasjerom og plass generelt. Det er ikke lite man skal ha med seg med 2-åring og baby, det vet vi alt om. Ville ha gått for en vanlig stasjonsvogn. Kunne godt tenkt meg en sånn bil som dere vurderer å kjøpe, men da som bil nr 2 (vi har stasjonsvogn fra før).
Busy Bee Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Da tror jeg nesten jeg ville beholdt den gamle! Fordeler: Mye plass, nesten nedbetalt, ikke noe feil.. Broren min har Toyota Rav4, og den er det lite plass i..
Pocoyoツ Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Enig med busy bee over her. Rav4'ern er kjempeliten. Sjekk iallefall at du får inn vogna i den, dersom dere vil kjøpe. Jeg ville beholdt den gamle.
dumme mamma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Problemet er at vi må ha en 4WD. Vanskelig å finne noen vanlig stasjonsvogn av det som er japansk. Har ikke lyst på tysk bil eller lignende, da jeg alltid har kjørt japansk og er superfornøyd med den
dumme mamma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Ja, det er sant. Har jeg ikke tenkt på, den jeg har er ikke så mye høyere enn en vanlig stasjonsvogn
dumme mamma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 Har målt å styra, men ser ut til at den og Xtrail er omtrent like store? Har sett på Honda CRV og. Den er superideel, men vanskelig å få tak i diesel med lav km, penger tilbake for den vi har og til en pris vi kan klare... I hvertfall med diesel
bambi på isen Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Vi har rav4 2006 modell, er ikke vanskelig å få inn vogn i bagasjerommet, men når vi putta inn simo kombi vogna vår (som vi har solgt nå), så var bagasjerommet så godt som fullt!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Behold den første. Rav4 ihvertfall har lite bagasjeplass og når enn har barn er det viktig. Kos deg med bedre råd du.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 heg ville beholdt den gamle, men diesel er jo ikke noe særlig billigere enn vanlig bensin.. suzuki baleno kan du få med 4hjulstrekk. den er det hvertfall plass til vogn å barnesete i;) det er stasjonsvogn
dumme mamma Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2008 vet at dieselen ikke er billigere, men forbruket på bensinbil av denne typen er veldig høy. Derfor diesel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå