Gå til innhold

Hva har barna på seg om natta i varmen?


Millerine

Anbefalte innlegg

Synes det er så vanskelig jeg!

27 grader på soverommet i dag klokken 1800 når vi har lufta hele dagen. Det blir ikke kaldere desverre.... Når solen går ned synker det gradevis til 19-20 grader.

Stakkars Lillemann, så varm atte. Nå ligger han i bare bleiene i babysafen der inne. Er redd han er for varm men. Kjennes grei ut i panne og nakke. Tar på ham en body og sokker i 0100 iden, synd å vekke ham men, (sovner igjen med en gang etter et par klynk stakkars) han bare sparker av dyne, så de er eneste mulighe for å få han lity varme når temperauren synker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa har på seg en ullbody og ingen dyne. Når jeg legger meg senere er det blitt litt kaldere på soverommet og jeg legger evt kosepleddet over beina hennes. Hun virker fornøyd med dette og jeg har ikke sett at hun er for varm eller for kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Her bruker begge kun kortermet bomullsbody. Har et tynt pledd i senga som jeg legger over litt utpå natta hvis det trengs...

 

Har måtte slutte å bruke ull, mine blir helt våte når de ligger i det - merkelig nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hjemme går det greit, vi har soverom ut i en skyggefull bakgård, og tykke vegger som holder rommet kjørlig, men vi er i kolonihagen for tiden, og den lille hytta er glovarm! har ettermiddagsola steikende i alle rommene, og på utover natta og på morningen er det kaldt!

 

første natt la vi sara i bare bleia, og tok på henne helseteppe når vi la oss, og dyne etter nattamminga.

i natt la vi henne i en bomullskjole, (korterma) tok på dyna når vi la oss, men hun sparker den av seg, selvom jeg la den over henne minst 5 ganger i natt (hun sover urolig borte..)

 

i natt tror jeg vi prøver å legge henne i korterma body, og så lirker jeg på en tynn bukse i løpet av natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanvittig varmt på soverommet når vi legger henne. Nå som der er så varmt ligger hun i bare bleia med et lite pledd. Når det blir litt kjøligere leggr jeg dyna over henne. Ellers en body,kort eller langerma. Kommer ann på gradene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa mi sover som regel i kortermet body, sparker av seg dynen hele tiden, men jeg har sluttet å legge den over henne..

kjenner helller etter om hun er kaldt å hvis hun er det så legger jeg dynen over henne..

men tror ikke det er natt hun har vert kald nå i denne varmen;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk til innkjøp av singlet bodyer i bomull. Det ligger lillemor i om natta når det har vært så varmt. Over henne har jeg hatt et helseteppe, men når vi er i campingvogna når det har vært så varmt, har jeg bare hatt over henne et lite dynetrekk. Har bredd over henne si ega dyne når vi har lagt oss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har på han en bommulsbody, nattbukse droppes om de er for varmt. han ligger i baby-senge-pose på natta, har dynen på om de trengs. bruker ikkje bli så varmt der, har vinduet på gløtt heile døgnet,så der heile tiden er frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...