Miss Hemingway Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Sover og sover og sover, orker jo ingenting, Bergen er litt for varm for tiden! Andre som også bare sover?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 jeg og sover og sover... klarer ingenting... er helt slått ut av denne varmen jeg....
Chantelle Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Sover masse, men har ei jente på 3 som skal ha oppmerksomhet også så kan ikke sove så masse som jeg vil. Slår ihjel masse varm tid på stranda, i skyggen eller i vannet.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Vil gjerne bare sove å sove, men ligger bare å dormer å svetter!!! ÆSJ!! Skal bli godt når vinteren kommer eller? hehe....
Ellebettemor Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Våkner i ett sett i denne varmen, så søvnen er heller dårlig.
Lillefot08 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Trodde det bare var meg som plutselig ikke liker varmen og håper på dårlig vær:) Nå har kjærsten kjøpt basseng, så kanskje det blir levelig ute også! Kjedelig å sitte inne hele dagen.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 jeg sover endel, og har skikkelig vondt i hodet. tror det er varmen, for hodepinen starta når varmen kom. Jeg drikker også masse, så jeg tror ikke det skal være mangel på vann heller. men men... er 50% sykmeldt litt til så det årnær sæ nok.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Vær glad dere har sommer! He he, neida, ingen kjeft å få fra meg, men jeg skulle så gjerne ha klaga litt over varmen jeg også... Her i Tromsø har vi først nå har fått en ørliten smak av sommer og varme, om 14-15g kan kalles varme... Og gudene vet hvor lenge det varer, her snur det fra kaldt til varmt og omvendt fortere enn du klarer å sleppe en fjert.
Litjmora Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Ååå, bra det ikke bare er meg! Føler meg som det dovendyret Og her midt i Oslo er det ikke så lett å finne gode plasser i skyggen eller noe vann gitt.. Skal bli deilig å flytte på landet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå