Gå til innhold

Flere som bare sover i denne varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover og sover og sover, orker jo ingenting, Bergen er litt for varm for tiden! Andre som også bare sover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og sover og sover... klarer ingenting... er helt slått ut av denne varmen jeg....

Skrevet

Sover masse, men har ei jente på 3 som skal ha oppmerksomhet også så kan ikke sove så masse som jeg vil. Slår ihjel masse varm tid på stranda, i skyggen eller i vannet.

Skrevet

Vil gjerne bare sove å sove, men ligger bare å dormer å svetter!!! ÆSJ!!

Skal bli godt når vinteren kommer eller? hehe....

Skrevet

Våkner i ett sett i denne varmen, så søvnen er heller dårlig.

Skrevet

Trodde det bare var meg som plutselig ikke liker varmen og håper på dårlig vær:)

Nå har kjærsten kjøpt basseng, så kanskje det blir levelig ute også! Kjedelig å sitte inne hele dagen.

Skrevet

jeg sover endel, og har skikkelig vondt i hodet. tror det er varmen, for hodepinen starta når varmen kom. Jeg drikker også masse, så jeg tror ikke det skal være mangel på vann heller. men men... er 50% sykmeldt litt til så det årnær sæ nok.

Skrevet

Vær glad dere har sommer!

He he, neida, ingen kjeft å få fra meg, men jeg skulle så gjerne ha klaga litt over varmen jeg også... Her i Tromsø har vi først nå har fått en ørliten smak av sommer og varme, om 14-15g kan kalles varme... Og gudene vet hvor lenge det varer, her snur det fra kaldt til varmt og omvendt fortere enn du klarer å sleppe en fjert.

Skrevet

Ååå, bra det ikke bare er meg! Føler meg som det dovendyret :P Og her midt i Oslo er det ikke så lett å finne gode plasser i skyggen eller noe vann gitt.. Skal bli deilig å flytte på landet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...