mamma_til_2_m_junispire Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Fikk ikke så helt fine bilder som jeg hadde håpet på.... navlestrengen lå rundt munnen Men sånn kan jo skje... ikke noe å gjøre med.... Vi får en stor jente i følge dr Steffensen 27+3 idag og hun veide ca 1400g så langt... så hun er to uker større enn det hun skal være noen som slektes på mamman sin her gitt... veide nesten 5kg da jeg kom til verden!! Legen sa at om jeg gikk tiden ut så ville hun nok bli 4kg, men som sagt tror ikke jeg at jeg vil gå tiden ut siden guttungen kom en mnd før tiden... Vi får bare vente å se Skulle så gjerne lagt ut bilder, men får ikke det til jeg Får opp en sånn error greie når jeg skal redigere på Din Egen Side jeje.... shit happens!!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Kjipt bildene ikke ble som dere håpet da...., men sikkert en fantastisk opplevelse allikevel? Håper vi også får mulighet til å dra på 3D ul, men det er laaange venterlister på den eneste klinikken som gjør det her i området. (Dvs nærmeste er 5 timers kjøring herfra....)
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 jeg ringte å bestilte time allerede i desember jeg var bare noen uker på vei!! forgje gang venta jeg for lenge så da ble det ikke noe 3D for å si det sånn... bor på Røst vi, så det varierer litt om man tar fly el båt til Bodø der vi var på 3D i dag... å kjøre fem timer er jo ganske slitsomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå