Lellemor Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 ble sendt i UL i hui og hast fra jordmor i dag pga lette blødninger over noen dager. kom på kvinneklinikken halv 11 i morrest, fikk komme inn med en gang. måtte ta innvendig ul, og alt så bra ut !! puuuh, heldigvis.. har vært fra meg av bekymring.. legene mente det kom av tynne slimhinner, evt. blodkar i livmortappen som hadde sprukket.. er i uke 13 i dag.. noen andre som har erfaring med dette??
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg blødde flere ganger i løpet av de første tre mnd... men det ga seg etter hvert, og alt står bra til.
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde noen små blødninger tidlig i svangerskapet (før uke 12). Jeg var på UL i etterkant, var så nervøs at jeg ikke trodde jeg skulle overleve, men så fikk jeg se at alt var i skjønneste orden og kunne puste ut.... Nå er jeg i uke 34 og lillegutt har det utmerket... Fant aldri ut hva blødningene egentlig var for noe...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg hadde 3 dager med blødninger i forrige uke. var 11+6 - 12+1 da. var og i Ul og alt var i orden
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Kjempefint at alt var bra! Jeg var også på UL igår pga blødninger, men alt sto bra til med knøttet her også. Jeg er 13+3 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå