Gå til innhold

Ah..enkelte er så utrolig frekke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle til legen for å få satt p-sprøyte i dag.Må jo først i luka å si det, og da det er min tur stiller en gammel mann seg helt intil meg mens jeg står å forteller mitt ærend. Syns jo man kan vise andre såpass respekt at man stiller seg litt bak. Kunne jo vært noe veldig privat jeg skulle snakke med dem om.

Irriterer meg også at enkelte ikke flytter seg litt eller snur seg bort når man skal dra kortet og slå koden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg at jeg ville spurt ham pent om å ta noen skritt tilbake :)

Skrevet

Åh, sånn er så utrolig irriterende! Enkelte eier ikke vanlig folkeskikk, finnes ingen respekt for andre....

Skrevet

Jeg har noen ganger sett meg nødt til å be folk holde litt avstand i disse tilfellene. Hva man skal på et legekontor er ganske privat og koden til kortet mitt er også veldig privat.

På det forige legekontoret jeg tilhørte så var det et lite rom man måtte inn i for å komme til skranken her var det en dør man kunne lukke igjen om man ville. På døra sto det med store bokstaver at det kun var en pasient av gangen inn i dette rommet. Ofte når jeg hadde lukket døra opplevde jeg at andre bare kom inn og jeg måtte be dem gå ut og vente.

Skrevet

Skriv et brev til legekontoret,og forklar dem hvor pinlig sånt er.

Her i USA har de ofte en rød strek, og nummer to i køen SKAL stå bak den røde streken.

Jeg er enig med deg. Folk er frekke og nysgjerrige mange ganger, og du har faktisk lov til å spørre de på andre siden om du kan fortelle dem det helt privat.

Skrevet

her har de heldigvis et lukket rom. Så man kan gå inn og ha igjenn døra når man skal snakke med de i luka. Glassvinduer så man ser noen er der da..Synes jeg er utrolig greit

For er jo mye rart man kan snakke om i resepsjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...