cherry coke Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 uten at det smaker annerledes eller blir vassent>>? Det er matpakken til i morgen, skal ha ost og skinke på om det har noe å si=)
Monajenten Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Ja, det kan du:-) Pakk inn i aluminiumsfolie og legg i kjøleskapet. Jeg syns ofte matpakkene er bedre dagen etterpå jeg, men ifølge dib-standarden er man dårlig mor om man ikke lager matpakke samme dag;-)
cherry coke Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Er man det, ja=) Hmmm...lite som skal til!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Så lenge det ikke skjer hver dag kan det godkjennes under tvil ;-) *i styret på dib*
*ale* Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Sitter også i DIBstyret, psykiatrisk avdeling... Og jeg smører alle matpakker kvelden før.. Gladpack, matboks og i kjøla... Går såååå fint, og godkjent fra dette hold:)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Vi smører til hele fam. om kvelden, men det blir utroligt tørt, hvis det kommer i en "barnematboks" da må der pose, gladpack el. folie rundt om maten først. Har du en tupperware? da er det bare å ha maten i den, alt er frisk i morgen og agurkerne er ikke slatne :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Ja jeg og gubben smører matpakker hver kveld.. Orker ikke det om morran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå