Cat74 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Vi har nettopp flyttet til Washington D.C. og jeg lurer paa om det er andre nordmenn som bor her med smaa barn? Selv har jeg en gutt paa snart 3 aar og en baby paa vei.
mugglemama Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Heisann! Vi flytter til DC rundt den første juli. Jeg har selv en datter snart tre, så det blir spennende å se hvordan det går med barnehage, kultur, språk, etc. Foreløpig har vi ikke funnet noe sted å bo, men satser på noe sentrumsnært (har sett en del på områdene rundt Woodley Park/GEorgetown) og helst noe med en lekeplass i nærheten - Mange planer mao, så det blir spennende å se hvor vi ender opp:-) Jeg har aldri vært i Washington, men har bodd i New York og San francisco tidligere. Jeg er veldig spent på hvordan det blir denne gangen, særlig med barn! Amerikanere er jo så barnekjære at jeg innbilder meg at det skal bli rimelig enkelt å bli kjent med andre foreldre der borte. Håper du trives godt? Uansett, så hadde det jo vært veldig hyggelig å treffes:-)
Cat74 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Lykke til med flyttinga og ta gjerne kontakt naar du har faatt kommet deg i orden. Mail-addressen min er [email protected] Vi bor i Alexandria i et boligfelt som heter Cameron Station og trives kjempegodt. Vi flyttet hit i mai, saa vi har ikke bodd her saa lenge. Det er masse aktiviteter for barn i Washington D.C., saa dere kommer sikkert til aa trives. Det er forholdsvis lett aa bli kjent med amerikanere, spesielt paa lekeplasser etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå