Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Når kjente dere liv for første gang? Var sikker på at jeg kjente liv på fredag (er 18 uker i morgen), men har ikke kjent noe etterpå.
Miss Dynamite Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 jeg kjente liv første gang i 15-16.da lå den under. men på ord ul, fant de ut at den ligger foran, og jeg kjenner bevegelser hver dag.fra uke 18 og er straks 20 nå, og kjenner det tydelig på utsiden, så jeg har vel bare hatt litt "rar"flaks
Litjmora Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg mener jeg kjente liv i uke 20, er nå i uke 23 og kjenner liv hver dag. Men bare sån dempede spark, ikke noen kraftige saker.
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Takk for svar. Får vel bare smøre meg med tolmodighet da, skal bli godt å kjenne liv hver dag hvertfall
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg har også den dumme morkaka foran, men kjente faktisk liv allerede når jeg var 15 uker på vei..men bare svak svak during / romstering, og ikke noe spark, og sånn er d fremdeles (19 uker)..Har kjent bittelitt liv hver dag, bortsett fra igår og forigårs..og idag kjente jeg plutselig masse romstering igjen! og kanskje et par små dult?? litt usikker.. Men er som oftest på kvelden jeg kjenner d, hvis jeg sitter rolig og konser skikkelig..litt kjedelig, vil så gjerne kjenne skikkelige spark!!!
AO3 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har morkaka mest foran, men også delvis på toppen av livmora. Jeg kjente liv da jeg var 14+6, faktisk... Tidlig, særlig siden jeg er førstegangs, men da kjente jeg bare liv på begrensede områder ned til siden, så jeg tror sparkene jeg kjente da kom rett til siden for morkaka. Nå (19+5) kjenner jeg liv flere ganger hver dag. Mye kiling og aktivitet, men det varierer litt etter hva jeg gjør i løpet av dagen. Hvis det er mye gåing/stress + jeg går i bukser med strikken rett over magen, kjenner jeg ikke noe.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 19+0 idag,og kjenner ingenting enda.... 'Og jeg er 3.gangsfødende...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 12 uker, kunne se det utenpå fra 15 uker Er andregangs og kjente liv tidlig sist også, hvor morkaken ligger har visst ingen betydning hos meg gitt..
shari_z Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 3. gangs og kjente først i uke 10, som jeg mener er svært tidlig. Men etter uke 15-16 har jeg kjent mindre, noen dager ingenting, noe som begynner å gjøre meg urolig siden jeg har mistet før i dødfødsel. Jeg vet altfor godt hvor viktig det er å kunne kjenne spark daglig og regelmessing. Er nå 21+5. Har aldri hatt morkaka foran før, så at jeg ikke kjenner så mye er ukjent for meg.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Kjente det fra uke 16 første gang. Og siden da hver dag, men sterkere og sterkere selvfølgelig:-) Jordmor sa på ultralyd at morkaka lå foran, men det har ikke hatt noe å si i mitt tilfelle på å kjenne liv. Nå er jeg 22 uker, og har en kjempe aktiv liten krabat:-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har også morkaka mest foran, men også delvis på toppen av livmora, kjente liv fra 15.uka (14+4/5 husker ikke helt) kjente det også bare på den ene siden ganske langt ned, Nå kjenner jeg skikkelig liv utenpå magen hver dag men mest og kraftigst om kvelden og utover natten og tidlig om morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå