Gå til innhold

andre som meg, som er redd barnet er død/dør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

feks om en lørdags-morgen: barnet sover lengre, og jeg ikke har hørt noen lyd. blir jeg så redd for at det verste har skjedd...vet ikke hvorfor jeg er så redd for dette. kanskje fordi så mange små barn dør for tiden (føles det som)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene. Tenker akkurat det samme, om jeg vokner før barnet en morgon er første tanken som slår meg... "Gud, tenk om han er død...!!"

Blir ikke kjempe stresset da og fyker ut av sengen for å sjekke, vet jo at sansynligheten er fryktelig liten. Men tanken slår meg hver gang jeg vokner først (noe som ikke er særlig ofte..hehe).

Skrevet

ja, jeg må ennå inn å sjekke om han puster med jevne mellomrom, og får av og til litt sånn tenk-om når han sover borte osv..er livredd for krybbedød.. føler meg kjempehysterisk, men klarer ikke styre tankene mine.. men, det har roet seg veldig nå da, nå er han 19 mnd:)

Skrevet

er ikke ofte her heller. hun er bare 2,5 år, men jeg går inn for å sjekke og da våkner hun selfølgelig hehe

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Ser utrolig mange farer i huset ihvertfall. Vi bor i 13 etasje og jeg er stadig redd for at hun skal falle ned, selv om altanen er innglasset og med barnesikring på vinduene... Er redd for å gå med henne ned trapper, liker ikke å la henne leke i ene delen av stua (står et skap der som er litt vinglete, skal flyttes snarest!)

Uff, ja tenker mye på hva som kan skje, og er også nervøs hvis hun sover lenge... er nok vanlig!

Skrevet

Jeg tenker også sånn hvis lillegullet plutselig sover lenger enn han pleier.... Kan plutselig våkne midt på natta og få helt panikk.... Da må jeg ta en liten titt inn til han, sjekke at han puster og så er alt i orden:o)

Vemmelig å føle sånn da..... Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis noe sånt hadde skjedd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...