Gå til innhold

blir så irritert på guben her jeg sitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene ved leggetid 5-6 kvelder i uka og har laget bra rutiner for jentungen. Men selv om jeg sier fra 4 ganger så skal han ikke høre og bare må gjøre det motsatte av meg. Noe som betyr at ho vil bruke minimum 30 min ekstra på å sove idag og kommer til å være et helvete å legge i morgen.

For ho takler ikke rutine brudd.

Detter er typisk hver gang han har vært hjemme, men han kan ikke fatte at en kveld med han som snur legge rutiner ender opp med 2-3 kvelder for meg å få ho i normalen igjen.

Vi har hatt denne diskusjonen hver gang han er hjemme på kvelden i mnd vis men han kan for pokker ikke høre på meg.

Jeg blir GAL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også sånn! Skal opp og vekke henne og ta henne opp lenge etter leggetid for da vil han leke! Tenker ikke på vesla som trenger søvnen.

Skrevet

Han syntes jo det er så koselig å sitte å snakke med henne også videre når hun skal sove, NOe som lager ramaskrik neste gang fordi mamma ikke kan sitte der inne.

Irriterer meg grønn at han setter sine egene ønsker over hva som faktisk er best for jenta vår.

Ho blir så opptatt av å holde han i rommet at ho klarer ikke å finne roen å sove.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...