babygullz <3 vilde Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hvordan vet man liksom hva som er fett og hva som er vann? Jeg har gått opp 2 cm rundt rumpa de siste 4 dagene, og d er jeg i veldig stor tvil om er fett da..har jo vært veldig varmt de siste dagene, og jeg har spist normalt og gått mye tur, så jeg lurer på om d er vann som har samla seg? merkverdige greier...og litt skummelt syns jeg! Vann i kroppen øker vel volumet d også eller? eller så har jeg noe alvorlig feil her:P
Brillemamma Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Heisan! Jeg har også gått opp noen kg på de siste dagene...og tror nok ikke at dette er kun fett..det går vel ikke an?? Tror nok det er en del vann som har samlet seg opp i denne varmen...og en del økt blodvolum kanskje... Nekter å tro at man kan gå opp mangen kg på få dager!!
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 nei fett tror jeg jallefall d ikke er, og uansett om d er d, så vil jeg fortsatt ikke tro på d:P lever i min egen godtroende boble om at jeg fremdeles er utrolig sexy, fettrompe eller ei<
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 I denne varmen er det veldig lett for å få vann i kroppen, så det er nok det som har skjedd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå