Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så veldig trøtt om dagen, var det forri uke også men ikke så ille som nå. I går la jeg meg kl 9 og sov til kl 7 i dag.

Men er nå så trøtt at jeg ikke klare å holde meg våken, må bare legge meg snart.

Vet man kan bli slått ut av varmen men har aldri opplevd dette før. det var sånn sist uke å.

i uka legger jeg meg halv ti.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du vært hos lege for å fått målt blodprosent, blodtrykk og jernlager?

Skrevet

er 2 måneder siden jeg gjorde det å ingen tingen da. kom kasta på meg. sist uke så lå jeg bare å sov etter at ungen la seg å nå må jeg legge meg forde jeg er stup trøtt. slitsomt.

Skrevet

jeg vil jo kanskje tro at det kan være varmen....jeg er kjempe trøtt om dagen pga varmen.. men hvis det ikke går over ville jeg kanskje kontaktet lege for nye målinger... du må drikke masse!!! og spis sjokolade... det hjelper meg litt. (og så er det kjekt med en unnskyldning)

får du hvile noe i løpet av dagen?

Skrevet

Allergi ? Jeg blir veldig trøtt, men har ikke rennende øyne og nese.

Skrevet

Du er ikke gravid da? Jeg var sånn da jeg var gravid. Kunne sove hvor som helst og når som helst, og alltid etter å ha gjort noe som helst! hehe.. Husker hvor oppgitt jeg ble da jeg måtte sove i to timer etter å ha tatt kun en dusj!

Skrevet

Lurte litt på alergi. ja drikker et par liter om dagen. har aldri vært sånn i varmen før men kan jo ha blitt sånn nå.

sist jeg var gravid var jeg kjempe trøtt men om jeg er det så har jeg akyrat blitt det hadde mensen for 2 uker siden, å man kan vel ikke bli trøtt av det så fort?

Fikk vite i dag at ei i den klassen jeg jobber i jar smittsom lungebetennelse. kan man bli trøtt av det og ikke merke noe annet?

Skrevet

Det jeg tenker på er stoffskiftet. En av tegnene på dette er at en blir utrolig trett og sliten, en føler at en har løpt lange fjellturer men har bare gått på flatmark til butikken liksom.hehe.

Jeg har dette selv og det var døds kipt. Men andre tegn er også plutselig vektøkning, en fryser og er kjempe sliten.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...