Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Ser det er masse innlegg om foreldre som tar med barna sine dit,hvorfor det? Sen utvikling,låsninger i nakken og ryggen,er det virkelig noe bare en kiropraktor finner ut? En merker da vel det selv på barna...eller?
blockarella Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Sikkert forskjellige grunner, men de jeg kjenner som har tatt babyer til kiropraktor har gjort det pga kolikk. Mange merker god effekt etter få behandlinger etter det jeg har hørt...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Sant det. Bare leste ett innlegg under her hvor det var ei som spurte om dattera kunne få hjelp til sin sene utvikling.. Da er hun vel så stor,også hva får en kiropraktor gjort liksom.. Kanskje bare jeg som ikke har skjønt hva en kiropraktor gjør..hehe
blockarella Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Uten at jeg har lest det innlegget du sikter til, så er vel ikke kiropraktor det første jeg ville ha oppsøkt med et barn som er seint utviklet - så enig med deg der... :-) Heller en fysioterapeut, gjerne en som har spesialisert seg på barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå