Sessa ruger igjen... Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Må da være noe som funker like bra som de vaskemidlene som er ment for sånn vask. Zalo?
Mille** Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Det finnes vaskemiddel som er beregnet for sånt ja, tror jeg kjøpte min spray på plantasjen. Nesten bare å spraye på og skylle vekk, supereffektiv! )
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Jamen, jeg gidder jo ikke dra ut å kjøpe det nå!
Mille** Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det er verdt bryet faktisk. Har aldri vært borti noe som funker så bra, slipper å sitte å skure og skure. ;o)
Sylwania Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 zalo eller har du baby vaskeservietter? De er super hvis støvet sitter fast i plasten. Etterpå kan du bare vaske over med zalo-vann.
Mamma2OO5 Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 shipshape skal være fin å bruke. Ellers er det bare å bruke skurekrem. Synes det funker på alt jeg:o) og så lukter det sååå godt!
Mille** Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Og nå leste jeg faktisk spm ditt ordentlig!! Hehe...sorry! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå