Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Ikke for å være hysterisk men liker ikke at barn (naboens, barn på kjøpesenter ol.) hiver seg over barnevognen når jeg går tur med babyen.. De roper "baby, baby". Babyen kan ligge å sove og bli skremt og/eller i det hele tatt bli skremt. Og da er også barna med foreldrene attpå til, uten at de sier eller gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 fremmende barn på kjøpesenter hadde jeg nok ikke likt selv, men naboens barn? Nei så prippen er jeg ikke.De kan godt få en titt
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 kjenner ikke de barna i blokken, bor i en stor blokk i Oslo (glemte å skrive det i sted). Det er forresten mørkhudet barn, aldri opprinnelige norske.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hører jeg et snev av rasisme her?? "det er forresten mørkhudete barn..." Hadde det vært annerledes om de hadde lyse lange fletter og blå øyen?????????????????????
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Føler at jeg uansett ikke hadde likt det. Babyen min er litt sensitiv og kan lett bli skremt. Jeg nevnte ikke hudfarge til å begynne med for jeg synes ikke at det har noe og si. Men når det først bare er de mørkhudede barna, så nevnte jeg det (når barna er sammen med foreldrene synes jeg de skal si i fra til barna deres). Jeg gidder uansett ikke kommentere det mer, for saken gjaldt barns oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Kan skjønne at fremmede (voksne OG barn) på kjøpesenter, men naboer??? Og hva er forskjellen på om det kommer en hvit unge eller en mørkhudet unge å ser?? Hihi...må jo være tull dette-håper du ikke lar din unge vokse opp med sånne fordommer!!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Skjønner godt hva du mener. Jeg føler selv de er mere uhygeniske som vi norske er , da ville ikke jeg hatt en som tok å kikka og pella oppi vogna .. Dette ble vel litt feil, men det er nok noen som skjønner ! Enkelte utenlandske unger er så frekke, hvertfall om de har foreldre som ikke er "norske", greit med de som er fra utlandet og er mere som oss. Bodd her hele livet er noe annet !
teddybear Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg forstår hva du mener, men det ble litt feil skrevet, kan fort bli oppfatttet feil, anonym 22:37
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 For noen jævla rasister det var her da!!! Jeg er mørk i huden, og dusjer morgen og kveld, barna dusjer hver dag de også!!!! Fy faan, jeg blir så forbanna over at dere ser så jævlig ned på oss utenlandske! Er vi liksom så urenslige?? Jeg måtte senest i stad hive ut en ukjent unge fra nabogata, som var på vei inn i stua mi.. Men han var hvit, så da er det greit da, eller?? Hadde aldri sett han før, men han var jo norsk.............. Uansett, hadde ikke latt ukjente hive seg over vogna, hvite eller svarte....
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Han hadde sansynligvis ikke dusjet den dagen den hvite ungen heller, så det er helt greit at du heiv ut en ukjent unge fra nabogata til tross for den hvit-blålige -skummamelk-huden.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 hehe.. nå leste jeg igjennom svaret mitt..En gutt fra nabogata var på vei inn i huset mitt så jeg "kastet" han ut av verandaen min, mente jeg å skrive.. hørtes ut som om jeg kastet en gutt ut fra en vei... Ble det mer forståelig? kommunikasjonssvikt, beklager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå